عضویت در باشگاه تماشاگران

گزارش آماری نمایش‌های تماشاخانه‌ی ایران‌شهر اعلام شد

گزارش آماری نمایش‌های تماشاخانه‌ی ایران‌شهر اعلام شد

آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که در نوبت اجرایی مرداد و شهریور ماه ۱۴۰۲ در سالن‌های تماشاخانه‌ی ایران‌شهر به‌روی صحنه رفتند اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه‌ی ‌ایران‌شهر، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های "فریز مکبث فریز"، "زیگموند" و "دُردنوشان" که مرداد و شهریور ماه سال جاری در سالن‌های استاد سمندریان و ناظرزاده‌ی کرمانی‌ به صحنه رفتند به تفکیک اجراها مشخص شد.

نمایش "فریز مکبث فریز" به کارگردانی آرش دادگر که از روز بیست و سوم مرداد ماه در سالن استاد سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان به‌روی صحنه رفت؛ با ۳۳ اجرا تا تاریخ اول مهر و با میزبانی از ۴۹۴۴ تماشاگر، فروشی معادل ۸۲۱ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان داشته است.

نمایش "زیگموند" به کارگردانی مهرداد کورش نیا که از روز بیست و سوم مرداد ماه در سالن استاد سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان به روی صحنه رفت؛ با 32 اجرا تا تاریخ سی و یکم شهریور ماه توانست با میزبانی از ۴۸۸۶ تماشاگر به فروشی معادل ۶۷۶ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش "درد نوشان" به کارگردانی عمار تفتی که از روز بیست و نهم مرداد ماه در سالن ناظرزاده‌ی کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۵۰ و ۱۸۰ هزار تومان به روی صحنه رفت؛ با ۱۳ اجرا تا تاریخ سیزدهم شهریور ماه توانست با میزبانی از ۱۴۳۸ تماشاگر به فروش ۱۶۸ میلیون و ۹۹۶ هزار تومان دست پیدا کند.


1402/7/3